Saturday, October 29, 2011

kesedihan melander guey..camner neyh..mak aish..

assalamualaikum and slamat berhari-harian..perh..ayat ape la yang aku pakai neh..hehe..arini ari emoshi sedunia ntok aku..pantang jek tersentuh cket..terkuo jek air mate neh..haha..tatau nape. rase cm byk sebb..

1st coz luse 1st tyme aku kije smentare jadi supervisor kat parkson ..1st tyme kije btol2 tuh slen praktikal arituh..cuak tol..slpas almost 6 month dok umah mak bagi gak kbenaran nak kije b4 sambg blajo tak lame agi.insya Allah kalo diizinkan..kije kat JB lak tuh..jauh dari umah.nexwek da raye aji..kalo baru kije mungkin cm peluang nak balik cuti nnti mcm tak dak jek..lagi la sedeyh kalo pk..eceh..cm tak pnah tggalkan umah lak b4 ni..ye la..ini 1st tyme gak aku dapat cuti panjang gle dok umah..dlu pun skola asrama, pastuh msk m3x , pastuh msk u.tyme cuti pnjg jek ader traning palapes ..amik cuti aku bleyh kire 3/4 la untuk training palapes..then pas abes blajo baru la cuti panjang gle skang..hehe..best dok umah..om sweet om sgt..hehe..pagi tadi da bli barang cket2...mesti pelik kan nape aku pilih jln ni..even byk lagi kije2 psl property kat luar sane bleyh mintak..hehe..jwpan die..aku nak carik pengalamn..nak blajo kne maki, nak blajo penat gle, nak blajo kaki lenguh2, nak blajo wat kije smbil tersengguk..nak test bleyh agi tak tahan kne maki ngan bosh..mcm kne tyme training dolu2..hehe..arap2 sme berjalan lancar..amin

2nd reason plak ade slisih pham cket ngan org tuh..sedeyh weyh..mane taknyer..egt tyme ni la nak kol lame cket ..nak borak2 mcm dlu..boleyh lame..skng cm ssh cket..kalo da kije agi ssh..try nak ckap lame tp tanak plak kan..takpe2..pasni da tak kaco lame2 dah..dun wori..=)

K la.skang dlm poses nak kemas2 brang..sok kmas spenuhnyer n luser da stat g Jb da..dok hostel sane..hope sgt dapt kawan yang okeyh, tak makan ati byk, n yg pentg pengalaman kije..chow~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

besday gurl..bagi adiah pat!!

Daisypath Happy Birthday tickers

dcni...memori tercipta...