Monday, October 10, 2011

memori tercipta sangat..hehehe~

assalamualaikum dan selamat hari-hari..heheh..arini aku ade mood nak tuko lagu blog ni pada lagu yang feeling2 cket..padahal tak bape feeling sangt pon..haha..sbb lagu b4 ni iaitu lagu suara yang luna maya nyanyi tuh dah banyak kali sgt die berkaraoke kat blog aku ni..jadi aku bagi die cuti then amik shila lak..hehe..lagu memori tercipta..lagu ni da lamer tapi best.lirik die cam ader la kne mengene2 ngan aku n korg2 gak la kot kalo korg terfeeling lbeyh..hehe..

sempena penukaran lagu tersebut tetiber teringat la kat membr2 lamer tyme blajo kat u dolu2..n tetiber lak tangan aku neh rengan jek nak tgk gambo kenangan2 aku kat saner..mane la tau takot ader gambo2 yang termiss nak tgk..hehe.ntok pengetahuan aku ni kaki gambo cket..cket jek..member2 len yang banyak..(sambil muke wat tak bersalah)..then, tgh2 syok tgk tuh aku terpandang la 1 folder tyme dorg smbut besday aku..aku raser tyme tuh ktorg mmg bz ngan assignmnt n final project..tapi sbb nk sambut besday aku dorg sggup spend maser jap celebrate besday aku..thanx kamu2..crius sgt terharu tyme tuh..huk3...

bertempat d restaurant MY FRIEND iaitu tempat minuman bergelas besau yang aku paling aku suke..credit utk razi jamit coz perkenalkan ktorg tempat tuh..hehe..ni la gambo2 yang ader..he..crius tyme tuh aku tak tahu menahu pun dorg nak clebrate besday aku..egt nak p makan saje2 jek..ptt la lewat benau baru kuar..jadi makann yang ktorg oder pun lewat dapat..gambaran btape lewatnyer ktorg tggu..


gambo tuh aku bg feel cm olskul cket supayer nampak cam btol2 n sgt2 lamer ktorg mnunggu..heh3..


beberapa jam dan mnit kemudian perasaan bengang tuh berkurangan pas dapat air gelas besau masing2...dan makan...hehe..pas kenyang ngantok la plak..patt la ku nk balik dorg wat cm tak kesah jek..cbuk bebual2 kunun..huh! gambar sambungan cter.....

nmpak tak muke terharu n nak nanges tuh..tergembeng jap..hehe
thanx nish!!
thanx unna!!!
thanx tinnn!!
muke taklarattt...hahha
cair da krim coz kne lilin..hoho

ibu dan anak sangat..hehhe
thanx awak2!!
mari pulang..lbeyh bawak balik..smbung kat bilik lak..hahhaha~

1 comment:

  1. hahaha...rjin kn ko update blog skrg...
    thu la x de kje kt umh 2...
    t pape kol ak k....
    nmpknye thn ni x dpt le nk clbrte bsdy ko lg kn...
    x pe....
    cmfrm ak wish punye...
    mish u.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

besday gurl..bagi adiah pat!!

Daisypath Happy Birthday tickers

dcni...memori tercipta...